Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































tiistai 28. kesäkuuta 2011

Moikka pitkästä aikaa....

Moi!
En ole oikein jaksannut kirjoitella tänne. Olen viettänyt kaiken aikani GoSupermodelissa... Kun ei oikein jaksa innostua mistään Panfussa. Jatkan bloggailua, mutta en niin udeasti kuin silloin kun kirjoitin melkein joka päivä. Ja anteeksi lukijat, olen ollut laiska kirjoittamaan... Olen hyvin pahoillani. Mutta ilmeisesti Panfuun on tulossa uudet tasot.... (Jos oikein olen ymmärtänyt)
Mutta nyt pitää mennä! Moikka!

-Sallu

PS. Olen hyvin pahoillani!! ;(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti