Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































tiistai 9. marraskuuta 2010

Hyvästi!

Hyvästi!

En enää kirjoita blogiin, koska siihen on monia syitä. Yksi on esim. että en jaksa kirjoittaa enää ja että Maikku huomauttaa kaikesta jota olen kirjoittanut. On vielä muitakin, mutta en jaksa selittää. Olen suuttunut Maikulle ja Sallulle, koska Maikku haukku mua luokamme toiseksi ärsyttävämmäksi tytöksi, ja niin kuin kerroin että Maikku huomauttaa kaikesta. Maikku huomauttaa yms. Siitä kun kirjoitin kommentiin että: ''Sallu tekee työn vapaa ehtoisesti'' siitä ja sitten kirjoitin myös viimeiseksi että ''ei tarvii huuta koulussa jos ymmärsin väärin'' ja tietysti se rupes jauhamaan asiaa koulussa. Sitten sanoin että en haluu kirjoittaa enää blogiin niin sitten se poistaa sen huomenna ennen kun koulu alkaa. Kiitti kun olette lukenut mun blogi tekstejä näin vähän ajan mutta näin se menee, en ehkä enää koskaan lue tätä blogia, mutta vaikka haluaisinkin niin en voi, tuntuu vaan niin pahalta...

Näkemiin!

- Martsu

P.S. Maikku, ei tarvii soitella.

12 kommenttia:

  1. Mun nimen voi poistaa tuolta ylhäälta!

    VastaaPoista
  2. En tykkää sun huomauttelusta Maikku! Sallu on kivempi!

    VastaaPoista
  3. Yäääääääääää!!!En haluu, että lähet!;( :( ;(Teen mitä vaaaan kunhan et lähe, pliiis Martsu!

    VastaaPoista
  4. Tarviin apua panfus! Kahtokaa se ''pieniä ongelmia panfussa'' kohta koska tarteen apua!

    VastaaPoista
  5. Sori. Sano se Maikulle. Sen takia.

    VastaaPoista
  6. Ja tossa asiassa en osaa auttaa.;(Mulla se nimittäi toimi normisti.;/

    VastaaPoista
  7. En tiiä koska se on Maikun ja Sallun tekemän jutun takia

    VastaaPoista
  8. Tosi harmi jos lähet;(Mo ei voi mitään.Kiitos kun olit täällä kirjoittamassa

    VastaaPoista
  9. olen anteeksi annon velkaa Maikulle ja taidan olla myös Sallulle

    VastaaPoista
  10. Joo todella!!!! Ja mitäs mäkin olin tehnyt????

    VastaaPoista