Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

OIKEESTI?

Tadaatadaatadaa! Kattokee nyt, kuka on kirjoittanut blogiin! *katseet kääntyvät heti tekstiin ja henkeä pidätellään*
Mietin tässä, että kun nyt tämä voi olla ehkä jopa viimeinen tekstini blogissamme, laitan tähän kaikkea informaatiota (joka ei nyt valitettavasti koske Panfua). Sekä Pörri sanoi tulevansa meille tänään. :D
Mutta juuppelis, kerron Pörriä odotellessani mitä minulle kuuluu:
No, kun koulut loppui (JES) sain todistuksen keskiarvoksi 9.7! Maikku sai 10.0! Ja Sallua en muista ja hän saakin kertoa sen itse, jos nyt enää ikinä kirjoittaa.. Ups, unohdin, ettei hän ole enää blogin kirjoittaja.. D:
Mutta pikkuveljelläni on kerennyt murtua käsikin jo kaksi kertaa, nyt on menossa toinen kipsi. Heheheee, se ei voi uida! Sitten, eilen sain tälläisen kirjeen! ♥

Niinkui näkyy, Pörri lähetti minulle kirjeen, se oli kaunis ja hieno ele ja blaa blaa blaa oikuin blaa blaa..

Ole jo Malttu hiljaa! Ymmällettiin, ymmällettiin!

Oi Pörri, oletpas sinä blaa blaa blaa ja erittäin bláa blaa blaaa kaunis ja entäpä blaa blaa..

YMMÄLTIIIIIN! Mikä tinua liivaa?

Juu, sori Pörri... Menin tuossa adjektiivien sanelussa ehkä hieman pitkälle...

Hieman vai..

Anteeksi paljon! *halaa* Mites sinulla on mennyt?

Nononoonoo, hyvin! Minulla on talaituut, jonka halutin nyt vatta paljattaa! Osaan sanoa S:än ja R:än! Eikö olekkin hienoa Martsu!

WOW! Sinustahan on tullut jo iso, Pörri! :D Hienoa! Pitääpäs mennä kehumaan Sallulle ja Maikulle..

ET KERRO! Minä kerron itse! Minulla onkin jo suunnitelma.. >:D

No selvä selvä.. Mutta Pörri, minulla on sinulle hieman asiaa. Voi olla, että tämä teksti on tässä blogissamme viimeinen.. Emme ehkä tapaa enää koskaa.. *Niisk*

Ei ooleee! EIHÄN?!

En voi luvata mitään.. En katsos enää jaksa, yksinkertaisesti jaksa kirjoittaa. Ja mitä järkeä on kirjoittaa jos Panfu ei kiinnosta enää, eikä Sallu ja Maikkukaan enää kirjoita..

BYÄÄÄH! Ei ole ei ole ei ole!

LOPETA Pörri! Minusta tuntuu, että olisi parasta, jos jäisit Pörrölandiaan.. Ymmärräthän, koska minua ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta enää tämä blogi..

Martsu..? En tahdo, tahdon olla sinun, Maikun ja Sallun kanssa!

Ymmärrä jo, se ei vaan käy.. Meitä ei enää kiinnosta Panfu taikka tämä blogi. Olemme goSupermodelin lumoissa ja vietämme siellä aikaa. Eikä meillä ole sen takia aikaa. Esimerkiksi Maikku, hän on goSupermodelissa testiryhmän jäsen, joten hänen aikansa menee testaillessa uusia juttuja ja ehdotellessa niitä. Ja mieti isääsi, äitiäsi, sisaruksiasi ja PIRRIÄ! Olettehan nyt taas ystäviä, en tahdo, että menetätte taas toisensa!

... En tiedä mitä sanon.. Minulla on niin kauhean surullinen olo! Kun en vain tahtoisi.. Kaipa minun on sitten pakko.. Heippa minä lähden..

PÖRRI ODOTA! *juoksee halaamaan pörriäistä* Kirjoitellaanhan me?

Joo...

Nyt tiedän, mikä saa sinut näyttämään paremmalta. :) Suklaa, odotappas hetki.

Suklaata, WOW! Kiitos Martsu! Olet aina minun ystäväni FOREVER! :D

Osaathan sinä englantiakin jo hyvin! Ja sinäkin olet aina mun kamu FOREVER! :)

Muista sitten kirjoitella! :D

Aina läksyjen jälkeen lupaan kirjoittaa sinulle kirjeen, joka päivä!

Hyvä! Ja minä myös! Menen 1. luokalle!

Oo, unohdin! Onnea kouluun! Heippa Pörri!

Heippa Martsu!
__________________________________________________________________________________

Sinne meni, kaunis pieni ystäväni. Niisk.. On jo ikävä.. Mutta lukijoille tiedoksi.. Niinkuin Pörrille kerroin, tämä saattaa olla viimeinen tekstini tässä blogissa. Teitä kaikki tulee ikävä! Kaipaan teitä aina ja muistan teidät, miten tukesitte minua vaikeina aikoina. Olen kiitollisuuden velassa kaikille, ja sen tulen hyvittämään kaikille! Kiitoksia!





:llä,
Martsu ja
Pörri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti