Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































perjantai 27. elokuuta 2010

Apua...?

Voiskohan joku auttaa mua tuossa ruutukaappaus ongelmassani? Eli otan ruutukaappauksen normaalisti, tallennnan sen OpenOffice tiedostoon ja klikkaan blogissani "Uusi teksti" painiketta ja sieltä "Lisää kuva". Koneeni lataa aikansa, ja sitten näyttöruutuun ilmestyy teksti:
"Ei tuettua tiedostotyyppiä ei voi lähettää"
Mikä vika? Jos jollakin on vinkkejä, kertokaapa äkkiä niin saamme tänne vähän kuvia ja Kopioitavaa sivuston!

4 kommenttia:

  1. OpenOffice-tiedostoja ei pysty lataan bloggeriin. Mut ainakin jpg-tiedostoja ja png-tiedostoja voi, ja varmasti muitakin, mut siis jos toi OpenOffice on jonkun tietyn muokkausohjelman oma tiedostomuoto (kuten mulla adobessa on semmonen pdf-tiedosto, sekään ei toimi bloggerissa), niin se ei voi toimia :)

    VastaaPoista
  2. Ööh.. Miten mä siis panen ruutukaappaus kuvan jpg tiedostoon? En oikein tajunnut... Kiitos jos auttaisit vielä!

    VastaaPoista
  3. Öö no siis siinä vaihees kun tallennat sitä tiedostoo...?

    VastaaPoista
  4. Moi löysin blogisi. Kun tulin tänne tuntui rennolta. Olisikko mun blogin lukija myös. Oon ainakin sun laitan tähän sen osotteen
    http://panfuseikkailu.blogspot.com
    moikka

    VastaaPoista