Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































lauantai 28. elokuuta 2010

Uutta, uutta ja uutta.

Moikka!

Mä vähän muuttelin blogia.... Ensinnäkin meillä on nyt yläkuva, TADAA! Se on anskumurun tekemä, ei meidän(ei me osattaskaan tehdä noin hienoa itse). Sitten kun uusi yläkuvamme ei sopinutkaan taustaan, meidän piti vaihtaa..... Toivottavasti tykkäätte, pankaa mielipiteenne tuonne kommentteihin. Saa panna sekä ruusuja että risuja! Juu, ja nythän mulla ja Sallulla on myös Profiili kuvakkeet, niiden kuvat on tossa alla, minulla on söpö Wooby, Sallulla Stellatipu, jotka molemmat minä olen hommannut. Heh! Kirjoittelen tänään vielä, tämä oli vain pikku tiedotus.

5 kommenttia:

  1. Muuten, jos ette haluu et toi yläkuva menee ton reunan yli, niin poistakaa se ja ladatkaa uudestaan. Sitten siinä vaiheessa kun lataatte sitä niin raksitatte semmosen neliön sieltä kun joku "pienennä *joku luku*-kokoon" niin sitten näyttää siistimmältä :)

    VastaaPoista
  2. Ööh... Anskumuru, nyt siitä poistui Sallun "n".

    VastaaPoista
  3. Ohop, huomasin. :/ No voi höh. Blogger on kai muuttanut sitä systeemiä, koska ennen se ei vienyt siitä kuvasta palaa vaan pienensi sitä niin että koko kuva näkyi...

    VastaaPoista