Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































tiistai 24. elokuuta 2010

Sallun esittely

Moikkis! Nyt mä esittelen Sallun, siis mun kamun, joka tulee kirjoittamaan blogia. Se ei siis vielä varsinaisesti ole kirjoittajana, mutta kun tunnen sen oikeastikin, niin pystyn nyt kirjoittamaan sen terveiset. Sano jotain, Sallu!

Moikka! Olen Sallu, tän blogin toinen kirjoittaja. Ja koska mun "esittelyä" ei ole vielä saatu blogiin, niin  kerron itsestäni vähän nyt. Yleensä panfussa autan muita ja olen tietty tehnyt kaikki tehtävät ja apupanda. Minut voi tavata melkein missä vain panfun paikassa, mutta yleisimmin olen kaupungilla. Kerron itsestäni ja muustakin enemmän sitten, kun pääsen viralliseksi blogin pitäjäksi. Heippa, nähdään panfussa!

PS: Kirjoitan hieman lisää myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti