Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































lauantai 28. elokuuta 2010

Öh....vielä apua...?

Moikkis!

Tarvitsisin hieman apua tuon profiili kuvakkeeni kanssa. Miten saan sen niin, että se näkyy aina kun kirjoitan jotain Kommentteihin? Kun minulla on Profiilissani kuvake, muttei se näy kun kirjoitan Kommentteihin. Toivoisin jonkun taas auttavan, sillä alan olla jo aika pulassa näiden kuvien kanssa!

7 kommenttia:

  1. Jos oot lisänny kuvakkees ihan hiljattain, bloggerilla menee jtn päivä, ennenkun se rekisteröi sen että sulla on uus kuva :) Näin mä oon käsittänyt. Mulla näkyy aina joskus jonkin aikaa se mun edellinen kuvake, jos oon vaihtanut sen just. Mut jos ei oo tästä jutusta kiinni niin en osaa auttaa :(

    VastaaPoista
  2. Teidän yläkuva muuten valmistui, sanokaa jos jotain pitääkin muuttaa!

    VastaaPoista
  3. Kiitti anskumuru, kyl mä sen ihan just kyl panin. Joo, ja kiitti siitä kuvastakin! = )

    VastaaPoista
  4. Tai no nythän tää kuva tähän tuli.....

    VastaaPoista
  5. Joo, musta se yläkuva on kyllä mahtava, ootan vain Sallun mielipidettä.

    VastaaPoista
  6. Joo munkin mielestä se ylä kuva on tosi hieno!
    Kiitos anskumuru!=)

    VastaaPoista
  7. Sit mä varmaan voin panna sen yläkuvan jo. Juu, ja mitäs pidit tosta uudesta Profiili kuvakkeestas, Sallu?

    VastaaPoista