Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Kipeenä (vieläkin)=(

Moi... Köh köh!

Mä olen vieläkin kipeenä!=( Yskittää ja kurkkuun koskee... Mutta arvatkaa mitä! Nyt Maikkukin on kipeenä! No ollaan kummatkin sairaita... Mä olen nyt ollut jo 4 päivää kipee ja Maikku tuli eilen kipeeksi. Mun ymmärryksen mukaan sillä koskee niin kovasti päähän et se ei voi tulla koneelle kun se kipu vaan sit kovenee. No nyt sit mä ajattelin kirjotella vähän. Mulla on sellanen tunne ollu jo jonkin aikaa kun te ette kommaile hirveesti et te ette lue meidän blogia. Mut ei me olla lopettamassakaan. Köh köh! No en tiedä Martsusta millon hän kirjottelee tänne mutta käykää ihmeessä liittymässä Martsun ja Idan blogin lukioiksi!=) Ja osoite on: http://martsunjaidanblogi.blogspot.com/

-Sallu köh köh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti