Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































perjantai 10. joulukuuta 2010

Kaikenlaista, vaan ei uutisia

Moiks!

Taas jotain uutta; mitä tykkäätte? Kutsun tuota itse "hyytelö toiminnoksi"... XD Nooh, jos tuosta nyt selvää saatte, niin Max yritti koristella kuustansa, kun hänen Rillipörrönsä pörräsi ympärillä....;D Varsinaista asiaa ei taaskaan; mutta voinhan minä jotain tähän keksiä... Joo, mutta siis olin tänään Panfussa; yllätys/tasokone eivät toimineet... Joulukalenterista sai lahjapaketin "puumajasi joulukuuseen"...  Mutta kun yritin mennä majaani, sinne tuli ne jotkut " Happy Birtday" jutut, ja ilmapalloja... Eihän nyt oo mun synttärit!!! Taas ongelmia Panfussa... -.-" Oon kuullut, että nykyään niitä on tavallista enemmän, kuten se Martsun liikkumattomuus juttu... Ja kulttikset sai myös jonkun tähti asun, aika tylsä, mun mielestä... Tässä vielä kuva eiliseltä. ( Aika pieni, klikatkaa isommaks ) 


- Maikku


P.S. Se "hyytelö" meni nyt aika alas... XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti