Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































tiistai 7. joulukuuta 2010

Pian taas kotona;D

Moikkamoi kaikki!

Kirjoittelen nyt täältä serkkujeni luota; mutta oikeastaan lähden mummon kanssa kotiinpäin ihan kohta=) Täällä on mahtavaa! Olen ollut traktorin kauhan kyydissä, traktori liikkuu, ja kauha nousee ylös ( pelkään korkeita paikkoja, ja kauha oli ties miten monen metrin päässä maanpinnasta, kun se nousi iohan ylös... ) laulanut sigstaria, tehnyt pipareira, luistellut jne. Panfun joulukalenterista sai eilen, itsenäisyys päivänä ( hyvää syntymä päivää, suomi! ) tällaiset pukin vetimet:




Vai? goSupermodelissakin olen aikaani viettänyt; onhan sielläkin mukavaa, niin noi jäi multa sivu suun...:( Noh, eipäs mitään erikoista, huomenna/iltapäivällä taas kirjoittelen, jos aika riittää...=)

- Maikku

4 kommenttia:

  1. Kirjottaisitko valkosel, ku toi sininen sattuu mun silmii?

    Terkuin Spindi!

    VastaaPoista
  2. Nooh... Meillä kaikilla ( minä, Sallu ja Martsu ) on omat värit ja mulla on toi turkoosi... Voithan aina "maalata" tekstin hiirellä, niin näät sen paremmin;D

    VastaaPoista
  3. Maikku, musta sun kannattaa nyt kun toi tausta väri on punkku, nii sä voisit kirjottaa valkosel

    VastaaPoista
  4. Ja ny ku toi on punkku nii se on munki silmaään liian kirkas..,...,.

    VastaaPoista