Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Erittäin innostunut Maikku postaa taas jonkun sekavan postauksen...

Hello ;D


Pahoittelut erittäin pitkästä otsikosta; mutta se on kyllä ihan täyttä totta =) Jos ette vielä ehtineet lukea ( ja innostua ) Panfun blogista, niin kerrompahan ilouutisen nyt; PERJANTAINA ON KULTTIS!!! Voi kun ihana juttu... tai olisi, jos omistaisin rahaa... No, pitääkin pelata tosi tosi ahkerasti seuraava päivä, niin olen huippu- valmistautunut shoppailu- päivään! xD Jippiajee! Joka tapauksessa olen otellut muutamia kuvia ( nyt kun vihdoin ja viimein opin rajaamaan!!! ) niin tässä muutama... Tai oikeastaan, sanonkin ensin; SUURI kiitos kaikille niille ( eli kahdelle... ) jotka olette osallistuneet siihen kisaani ;)) Mutta voi, mun pitääkin mennä... Tässä vielä ne kuvat, ja bye!


- Maikku


P.S. Sorry mini...


Oscar vinkkaamassa silmää... oletteko muuten huomanneet, että se ei enää anna rahaa?!
Vaatekuvaston uusi ulkoasu; mitäs pidätte? Itse ainakin tykkään, tuo on kyllä jopa parempi kuin edellinen...


Vaatekuvaston uusimmat vaatteet; vautsi ;D Täytyykin ostaa... jos rahat riittävät...
Minä Paulia katsomassa; ( netti ajokortti kaulassa roikkuen ) pitäähän sitä vintiötä pitää silmällä, kun se kerran siirtelee jo saariakin... Eikös?
Minä tulivuorella ;D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti