Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































lauantai 11. syyskuuta 2010

Ei paljon mitään....

Moi!

Tarina ei oikein ole edistynyt, en ole jaksanut muokata kaikkia niitä kuvia.....Eikä Panfussakaan ole kehuttavasti tekemistä, vaikka olen kytännyt ihan hirveän pitkään, että joko se poko sirkus alkaisi, ja tarkistanut Ladon aina tunnin välein, vaan enpä ole nähnyt sirkuksen sirkusta..... Muiden blogien kuvista päätellen Soquella tosiaan on aika "Jättipää"...... No, yritän keksiä tekemistä.... Eipä mulla paljon oikeastaan ees oo asiaa, kirjoittelen vaan huvikseni, kun ei oikein oo sitä tekemistä.......Hööh.... Heippa, ei oo kirjoitettavaa, jos Sallu kirjoittelis tänään jotain......

Tassuittain,

Erittäin tylsistynyt Maikku

5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Okei, mä voin (jos tahdot) käydä sun pandalla ja hommata tämän sivuston sinne listaan, mutta sun EI TOSIAANKAAN OLISI KANNATTANUT KIRJOITTAA SALASANOJASI TÄNNE, KOSKA KUKA TAHANSA VOI KOPIOIDA NE TÄÄLTÄ, JA MENNÄ MUUTTELEMAAN JUTTUJA SINUN TILILLESI! Iihan tiedoks vaan.

    VastaaPoista
  3. Joo, ja voitko olla mun lukija, kun mäkin oon sun?

    VastaaPoista
  4. OK!!!!! SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista