Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































perjantai 3. syyskuuta 2010

Kaikenlaista kulttiksesta ja muusta

Moikkis!
Tänäänhän on kulttis, se on varmasti kaikille jo käynyt selväksi, itse en (harmi kyllä!) päässyt sitä kovin kauan viettämään, koska me mentiin myymään yhden kaupan pihaan (siellä oli kirppari) kaikenlaista. Kiva kun siellä kirppiksellä oli myös karkki-sipsi-pizza-limu maistiais koju siellä kaupan sisällä...... Mä ja Sallu vähän hulluteltiin ja mentiin sinne maistiais kojullle. Syötiin toodella paljon pizzaa, Sallu otti eerittäin monta lasia limua ja mä söin sipsejä ja karkkeja hirveän paljon.... Huh.

No, me siis ei ehditty olee Panfussa kauan, mutta mä löysin jo Kivetetyn esineen.... Voitteko uskoa??? Se tollo viiksiniekka oli kivettänyt yhden BOLLYN!!! Löysin äsken tuolta Panfun omasta blogista kuvan Ellasta kauhistelamasta Bollyn kivetystä. Se on tuolla tekstin alareunassa. 
No, ja sitten ajattelin ihan kertoa kulttiksestani. Me Sallun
kanssa aiottiin ensin ihan leikkiä Panfussa, että Sallu olisi mun äiti, ja mä vauva panda. Sallu osti minulle vauvan sängynkin. Harmi että minun piti lähteä sinne kirpparille..... No, onhan ainakin ostettu vauvan sänky....
No äskenhän mä nyt olin siellä, ja me vielä leikittiin. Mä ostin itselleni uuden tukan ja hupparin, ja sitten me mentiin Sallun kanssa (Sallu oli yhä leikisti mun äiti) ravintolaan ja tilattiin molemmille pizzat, ja mun pizzassa oli punasipulia ja kaikkea....No, sitten kun mulla oli hetkellisesti toinen sivu auki, kun klikkasin yhtä jutskaa vahingossa, en huomannut, että Sallu lähtikin jo ja sanoi mulle te seuraa, niin mä sen hetkellisesti kadotin ja löysin sitten sen jäätelö baarista jossa minä tilasin minttu-vadelma pallon ja Sallu mintun... Ja sitten mun piti lähteä, mutta kivaa meillä oli, sekä oikeassa että Panfu-elämässä! No, lisää juttua huomenna, julkaisen sitten kulttis kuviakin sitten!

Tassuittain,

Maikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti