Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































keskiviikko 29. syyskuuta 2010

Kaikenlaista! ( en keksinyt muuta otsikkoa )

Moikka vaan, pandat!

Kun menin Panfuun tekemään "Taikamainen jäätimantti" tehtävää, huomasin pari uutta juttua. Eli mulla oli menossa se vaihe kun piti hakea soihtu kalastajalta, että tietty menin ensin Wanhaan Satamaan. No, huomasin, että kalastajan veneen vieressä olevassa veneessä ( eli siis se vene jolla EI pääse saareen ) oli BOLLYJÄ! Ihmettelin, että mitä ne siinä tekivät, mutta sitten kun klikkasin niitä, huomasin, että siihen tuli Bolly kuvasto. Eli väärä hälytys, EI UUTTA TEHTÄVÄÄ! Harmi....Mä kun oon NIIN paljon oottanut uusia....No, sitten huomasin, että sen palkin ( siinä sen chat ruudun vieressä ) oli pantu punainen pandan tassu sen päälle ja siinä luki näin:  STOP! Tarkoittaa kai, että kamuja ei enää voi kutsua Panfuun....Hööh.....Joo, ja sitten, sinne Kilparadalle on nyt ilmestynyt se Smashing Pancakesin keikka juliste, se näyttää tältä :


Mikä on muuten teidän lemppari Pancakeseista? Mä tykkään Pattystä, se on tuo tyttö kitaristi. No, eipäs mulla muuta.....Moikka!


- Maikku

3 kommenttia:

  1. Ei Eva oo kitaristi.Joskus on.Se on rumpali.

    VastaaPoista
  2. No mähän sanoin, varsin selvästi, että "Patty on kitaristi". Tietääkseni "Eva" ja "Patty" on kaksi eri nimeä, vai?

    VastaaPoista