Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































maanantai 6. syyskuuta 2010

Tekstiä heti aamusta!

No moikka!

Mä kirjoittelinkin jo näin aamusta, ja kävin Panfussa+ panfun blogissa, jossa näytettiin niiden asut, jotka olivat voittaneet viikon kultapaketin ja 2000 pandakolikkoa.... Mäkin olisin tahtonut voittaa, mutta eihän sitä aina voi voittaa ja enhän mä siihen ehtinytkään osallistua, joten ihan turha toivo olisi ollut voittaa.....

Panfussa tupsahdin sitten Kamarian torniin, josta lähdinkin heti kohti viidakonluolaa, mutta eipä siellä tietenkään ollut sitä péllen-nenää yllätyskoneessa...... No tässä syyskuussa on Panfun blogiin tulossa kisa, olisikohan se "Paras blogi" kisa, vai mikä? Ja nyt muuten osallistumaan siihen  meidän blogin kisaan!!! Sen ohjeet on tuolla alempana. Otin vähän kuvia Panfusta, ja mä olin ajatellut, että minä ja Sallu voitas alkaa tehdä tänne pikku tarina.... Yritetäämpä, toivottavasti onnistumme, kertoilemme sitten enemmän siitä myöhemmin..... Tässä kuvat, mitä pidätte?



Tässä on  kuva ilotulituksesta tulivuorella, mä oon tuo jolla on sankari asu, ja tuossa yläpuolella olevassa kuvassa puumajan on täynnä tavaraa........                                                                                                                                              

1 kommentti:

  1. Hei tilatkaa jotain tuolta "Kopioitavaa" sivulta osaan tehdä nyt vaikka mitä sinne! Ja osallistukaas nyt siihen kisaan, vastausaika päättyy huomenna!!!

    VastaaPoista