Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































lauantai 4. syyskuuta 2010

Uusi kisa!

Moi!

Päätin ihan huvikseni tehdä kisankin, se voisi vaikkapa olla Kcurion kukistumisen kunniaksi. No, mulla on kaksi melkein samanlaista kuvaa, ja teidän tehtävä on etsiä, kuinka monta eroa olen sinne kätkenyt. Jotkut ovat ihan heti näkyviä, jotkut vaikeasti piilotettuja. Vastausaikaa on ensi viikon keskiviikkoon, osallistukaapa tähänkin arvonnan ohella, palkinto on sama. Jos sattumalta sama henkilö voittaa molemmissa, hän saa toisesta jonkun yllätys-palkinnon. Tässä kuvat,yrittäkääpä etsiä erot!




Tassuittain,                                                                                                                                                  


Maikku                                                                                                                                                       

3 kommenttia:

  1. PS: Kertokaa vain, montako eroa löysitte!

    VastaaPoista
  2. Ja vihjeeksi se, että "virheet" ovat alemmassa kuvassa.....

    VastaaPoista
  3. Ihan tosi, mua alkaa äsyttä että mä oon ainut joka täällä kijottaa, niin että Sallu nyt kirjottamaan ja lukijat kommentoimaan!!!

    VastaaPoista