Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































lauantai 4. syyskuuta 2010

Siis apua!

Moikka!

Nyt Kcurio on kyllä keksinyt juonen joka toimii..... ITSE ARVOITUSKONE ON KIVETETTY! No eihän me tietenkään saada sitä taikasauvaa siitä, jotta päästään etsimään kivetetty esine.... Siis apua.... Kamaria on selannut jo kaikki loitsu-kirjansa, eikä toivoa oikein enää ole.....Kun menin tanssisaliin ja näin kivetetyn arvoituskoneen olin ihan että EIKÄ! Odotin tietty jotain pikku esinettä, eikä arvoituskoe ole kovin pikkuinen.... Kamaria sanoi mulle, että nähdään kohta kirjastossa, ja nyt mä oon sinne menossa.... (mulla on toinen välilehti auki) Jospa Kamaria olis keksinyt JOTAIN....No nyt mä avaan kirjaston oven.... jännittää, mikä mua siellä odottaa.....EIKÄÄ! Tyypillistä, just, kun kirjasto tuli näkyviin, mä painoin vahingossa yhtä nappia ja tää tietskari siirsi mut toiselle sivustolle...... Hiitsi.....

Toinen yritys! No, mä oon taas kirjaston ovella....Jännitys tiivistyy.....Täällä on Kamaria....EII!!! Mä en kestä tätä. Täähän on pahempi kuin häviö! Se Kamaria ei sano mitään ja tutkii jotain loitsukirjaa. No totta kai mulla käy aina näin huono tuuri... No otin tän kuvan Ellan ja Maxin blogista, mutta tässä se kivetty arvoituskone......




Koneeni poisti eilisen aikana ottamani ruutukaappaukset, eli en saa nyt kulttiskuvia tänne....No, otin joskus tämmösen kvuan itsestäni, (Väritin kuvan muut kohdat Paintissa, siinä oli HIRVEÄ työ..... Se meni vähän alas... Ilmoittelen sitten, jos Kamaria suostuu puhuu....










Tassuittain,



Maikku

2 kommenttia:

  1. Mäki mietin et miksei Kamaria puhu..
    Tykkään tästä teijän blogista! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti.=) Mahtavaa kun meillä on jo 6 lukija....

    VastaaPoista