Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































perjantai 17. syyskuuta 2010

Kulttis( +tosi outo juttu!!!)

Heippa kultapandat!

Tänäänhän siis on kulttis, ja mä ainakin olen ihan tunnelmissa mukana=) Mulla tuli täytenä yllärinä, että on kulttis, koska eilen vaikka olikin Panfun blogissa siitä tietoa, niin se oli kirjoitettu juuri kun olin jo lähtenyt koneelta=) No, menin sit suoraan Panfun blogiin tänään, ja kappas, siellä uusimman tekstin alussa luki varsin selvästi, että on kultapandapäivä......Hih!

Tietty kiiruhdin Panfuun täysillä HETI ja tapasinkin siellä serkkuni (siis oikein serkkuni) PandaMaisan, ja kun olin sopinut Sallun kanssa, että tapaamme Panfussa, niin päätimme olla kolmistaan, ja leikkiä "kotista". Tuli värän toraa vaan siitä, kuka on äiti (tiedetään, hassu riidanaihe) mut lopulta päästiin yhteisymmärrykseen silleen, että yks olis vähän muita vanhempi, ja se olis vähän niin kuin äiti. Harmi, ettei ehditty kovin kauan enää sitten leikkiä, kun Maisan piti lähteä.....Oli joka tapauksessa kiva päivä, ja hommasin itselleni ihan älysti tavaraa, ostin hirveän paljon mm. peruukkeja, huonekaluja, vaatteita jne. Kävin kaikki kaupat läpi, (eli myös lemmikkikaupan ja Ladon) mutten ostanut nyt lemmikkiä.


Joo, ja se "outo juttu" tapahtui mulle jo eilen, mutta se oli kyllä "voimassa" tänäänkin.....Kuulostaa vähän omituiselta, mutta kun kuulette koko jutun, takuulla ymmärrätte.....
Ja tarina kuuluu näin:

Olin juuri tavannut PandaMaisan Panfussa, ja menin puumajaani. Ja....Siellä olivat ELLA JA MAX!!!
Olin ihan äimän käkenä, mutta sitten tajusin niiden olevan vain "jäljennöksiä", eli niitä, jotka näkyvät silloin kun tulee Panfuun. Ne sanoi, että "Esittelemme sinulle Panfua! Mene ensin Viidakkoon ja puhu Pennylle, niin saat takkisi ensimmäisen osan. Hänellä on pinkki tukka!"
Eli TASAN niin kuin silloin, kun saavuin Panfuun. Vilkaisin kumminkin varmuuden vuoksi Tavara-listani, Pelikorttini ja Tehtävä-kirjan, sillä pelkäsin, että olin jotenkin vahingossa aloittanut pelin alusta, ja mun pitäisi tehdä KAIKKI alusta....Onneksi tavarani olivat tallella, mutta Ella ja Max eivät häipyneet, vaikka kirjauduin uudestaan.....No, ei auttanut kuin mennä Viidakkoon ja etsiä Penny, mutta eipä hän ollut siellä. Lähdin Panfusta ja ajattelin, että Ella ja Max on varmasti jo häipynyt huomenna....Ei ne tänään ollut häipynyt, mutta Penny sentään ilmestyi Viidakkoon.....Mutta se ei puhunut mitään! Oonkin sitten kunnon jamassa.....TOIVOTTAVASTI ne häipyy huomiseks.....Huoh.

Tässä vielä kuva majastani ja musta! Toi vilkuttava oon mä, ja mun vieressä oleva on Sallu, eli "keppispanda". PandaMaisa ei ole kuvassa, kun se on viidakonluolassa mini kokoistamassa itseään.

2 kommenttia:

  1. Kyllä Ella ja Max oli munkin majassa! Niillä taitaa olla siellä Panfun keskusessa joitain ongelmia

    VastaaPoista
  2. Niin...Sallukin kerto äsken, että ne ilmesty senkin majaan....

    VastaaPoista