Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































maanantai 6. syyskuuta 2010

Vähän kaikenlaista......

Hello!

Mä vähän vain muuttelin tuota Profiili-kuvakettani, se on nyt tällainen:


Tykkäättekö? Mä oon ihan tyytyväinen, muokkasin tämän eilen illalla ja liitin profiiliini sekunti sitten..... Juu, ja mä vielä pikkaisen panin noita Kopioitavaa juttuja tuonne, multa voi kysellä vaikka tilauksiakin jos tahtoo, yläkuvia tosin en osaa tehdä....... No, en pakota on kommaamaan, mutta toivoisin, että ainakin kommentoisitte, mitä pidätte! Joo, no sitten, tiedätte varmaan että tällä viikolla yllätys-koneesta tupsahtaa pellen-nenä, millainenhan se on...? Ja Ellan&Maxin blogista voit lukea surullisesta klovnista, sinne pääset tästä. Mulla on kyllä täällä kuva surullisesta klovnista, se on tuolla alareunassa. Joo, ja mähän tossa vasta opin myös rajaamaan kuvia, että tästä lähtien täällä saadaan julkaistua myös kunnon kuvia!!!
Hip hei! Toivoisin oikeasti  että te kom-men-toi-sit-te! Ihan tosi! Mua alkaa ärsyttää, että pitää jatkuvasti pelätä, ettei tätä blogiaa luekaan kukaan, ja se kyllä tuntuu pahalta! Oikeesti, jos joku tätä oikeasti lukee, niin hop hop kommentoimaan!
Käyn nyt Panfussa! (pidän tämän sivuston auki, ja siinä sitten kerron yksityiskohtaisesti, mitä teen!) No, mä nyt meen sinne.......

Mä menin serverille Bollywood, siellä oli pari mun kamua. Tupsahdin Kauneussalonkiin, ja olen nyt menossa
Wooby järvelle katsomaan sitä klovnia.....Höh! Se sanoo vaan samat vanhat lörinät, "Oikein mukava näydä, haluatko kokeilla hirviövesiliukumäkeä?" Plaah.... No, mennään sitten viidakonluolaan, olisikohan se pellennenä jo siellä.....hippe pyysi mua just tuolla Wooby järvellä kamuksi, niin mulla on nyt 116 kamua.....Sallun lukemat kyllä päihittää mun kamu määrän leikiten, sillä on 276 kamua! Tässä kuva, joka todistavaa tämän!





Kuva ei ole kovin suuri, (tai tarkka!) ja reunojakin näkyy vähän, mutta mä ainakin erotan tuon "276 ystävää" kohdan! Ja Sallun Panda nimihän on keppispanda, joten älkää sitä ihmetelkö! No, mä nyt menen tuonne viidakonluolaan, ja tattadadattattaa, täällä oon........Höh! Pelkkä tyhjä yllätys-kone.....Mä en enää ole Panfussa, joten nyt loppui tämä postaus.... Oikeasti, nyt kommentoikaa! Pliis!!! No, moikkis!

Tassuittain,


Maikku ja tuossa sa kuva -->

2 kommenttia: