Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































tiistai 14. syyskuuta 2010

Hello, pandat!

Meillä siis on kymppi täynnä ja mä päätin saada tänne jotain extraa! Mä sen huomiseksi hommaan, tänään en ehdi kun mulla on omia harrastuksia ja klo 08.30 aamulla ei Panfussa oikein tuttuja tapaa......Eli linnan piha uudistuuu, (tossa on tarkoituksella liian monta u:ta) ja meidän blogi myös hieman, sillä tuolla alareunassa ovat löytämäni huuippu söpöt Wooby- kuvat! (Olen muokannut ne itse, että älkää tulko tänne valittamaan, että mä oon kommannut ne jostain, sillä tiedän, noita kuvia on monilla muillakin) Ja hei kommatkaapa tuolta "Kopioitavaa" kohdasta jotain, niin me (mä tarkkaan ottaen) ei olla tehty niitä turhaan!


Tassuittain,


- Maikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti