Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































torstai 30. syyskuuta 2010

Sallu KAKSI PÄIVÄÄ BANNATTUNA!

Moi!

Siis mä oon Maikun luona. Mut tosi ikävää MÄ OON OLLUT JO KAKS PÄIVÄÄ BANNATTUNA!=(
Onneksi me keksittiin Maikun kanssa et me puhutaan hymiöillä. Suunniteltiin oma "salakielikin".



Sydän = Ollaan ystäviä!

Pääkallo =Minä tapan sen joka mut/sut bannas!

Naurava hymiö = Minulla on hauskaa!

Punapää hymiö = Olen vihainen!


Mutta me ei kerrota enempää, sehän on meidän salakieli, eikä se enää ole salainen jos me kerrotaan se kokonaan! Kehitelkää te vaikka oma salakieli, jos teidät bannataan. Joo, ja sitten uusin uutinen Panfun blogista:



HUOMENNA ON KULTAPÄIVÄ!!!

ELI JIPPIII!

Toivottavasti mun banni loppuu sitten, että pääsen Ellan ja Maxin synttäreille!


- Sallu ja Maikku


PS: (En ole sit kiusannut ketään!)
PPS: Alhaalla kuvaston uusin tulokas, ja mä jatkan sitä "Ella ja Max tarinasarjaa" sitten illemmalla!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti