Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































tiistai 12. lokakuuta 2010

Kisan VOITTAJA!

Moikka!

Tänään sitten kisa päättyi, eikä siihen enää voi osallistua. Päätin nyt ihan heti julistaa voittajan! Ja onnellinen voittaja oon....


PERRO9!!!! Onnea Perro! Sinun vastauksesi olivat ( mun tietääkseni... ) kaikki oikein, joten sä voitis kisan=) Balettipandalla taas oli kaikki muut paitsi 3 oikein. Tässä oikeat vastaukset:


1. Momo

2. Tokiossa

3. Hero

4. Inemurin avulla

5. Japani ( mutta vaihtoehtoja siis oli useita )


Eli siis Tokio hyväksyttiin tuohon 5 kohtaan vastaukseksi. Okei, eli siis Perro voitti kisan, onnea vielä kerran! Pääset siis ensi viikon Viikon pandaksi blogiimme!

Sitten muuta asiaa... Mä en itse ole käynyt hetkeen Panfussa ensinkään, koska siellä ei oikeastaan ole mitään uutta eikä mulla oo tekemistä kun oon kaikki tehtävätkin tehnyt jo ainakin miljoona kertaa, niin olen sitten vaan keskittynyt päivittämään blogia... Joten en siis ole huomannut proffa Bookwormin ( kirjotettiinhan se noin? ) värkkäävän viidakon luolaan pelikonetta, missä me päästäisiin pelaamaan arvoituskoneen labyrintti peliä! WOW!!!!!!!! Kivaa! Ella oli saanut sähkärin siitä koneesta, ja oli sen jälkeen tämän näköinen.  Klikatkaa linkkiä, niin pääsette Panfun blogiin katsomaan!

*muokkaus*

Myöhemmin huomasin, että Panfuun pitää mennä tekemään mini-tehtävä, jotta pääsee pelaamaan labyrintti peliä. Menkää proffan luo viidakon luolaan, hän kertoo lisää! Sen pelin tasot on muuten TOSI HELPPOJA, pääsin noin 10 läpi parissa minuutissa=) Siitä saa rahaakin, olen jo nytten pari satasta rikkaampi! Ja vielä, Panfun kuvastoon on tullut uudet asut, nekin vaatekisan voittajien töitä!

- Maikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti