Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Mä lähden Englantiin!

Moikka pandat!

Mä kaipaan vähän vaihtelua ja olen päättänyt lähteä Englantiin! Olen myös ostanut Panfusta matkalipun täksi illaksi Lontooseen! Laukkunikin on kohta pakattu ja tuon varmaan jonkun Englannin tuliaisen Maikulle. Ja lähetän tietty myös postikorteja Englannin nähtävyyksistä! Ja myös kuvia Englannista jos muistan ottaa kameran mukaan... Ja tietty päivitän myös blogia sillä otan oman miniläppärini mukaan Lontooseen ja kerron vähän missä olen ja muuta kivaa mitä näen matkallani. Mutta nyt pitää mennä sillä kello on aika paljon ja minun pitää ennättää koneeseen. Eipä muuta kun moi moi!!

Tassuttain

Sallu

2 kommenttia: