Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Uudistuksia

Hello!

Tänään on Panfun Halloween juhlien viimeinen päivä - sen jälkeen linnan sali muuttuu taas tavalliseksi. Tylsää...Panfun blogiin muuten tuli Tamapandan haastattelu ja erikoisreportaasi, menkääs lukemaan=) Vastailkaapa muuten järjestämääni kyselyyn, se on tuossa sivussa. Yritetään saada mahdollisimman monta ääntä! Jatkoin muuten tuon "Tarinat" sivun tarinan loppuun, mitäs tykkäätte? Olin tänään muuten Panfussa, ja arvatkaapa, kuinka monta päivää olen jo ollut Panfun jäsenenä?195 päivää!!! Vautsi! Enää viisi päivää, sitten kaksisataa! Vautsi vau! Milloinkas te vietätte Halloweenia? Se on mun ymmärtääkseni virallisesti joko tänä- tai seuraavana viikonloppuna. Mä lähden karkki vai kepponen kierrokselle Sallun, "Lunan" ja erään toisen kaverimme kanssa vasta ensi viikonloppuna, kun Sallu ei päässyt eilen... Eipä mulla nyt oo kovin paljon kirjoiteltava... Heips!

-Maikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti