Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































tiistai 26. lokakuuta 2010

Sallun postikortti

Heips!

Sallun postikortti saapui perille, se näkyy tuossa tekstin sivussa. Ehkä n. parin päivän päästä saadaan seuraava kortti, Espanjasta! Sallun loma sitten jatkuukin pitempään... Bonezista ei ole kuulunut mitään, mutta Carl Cruso aikoo tehdä ansan Linnan eteen. Menkäähän sinne katsomaan! Itse en ole vielä ehtinyt käydä. Mutta hei, mikshän kukaan ei ole osallistunut Panfun blogin Halloween resepti kisaan? Mä oon nimittäin ainut siihen osallistunut!!! Mutta... on siinä hyväkin puoli! Nyt saatan voittaakin sen viikon kulttiksen ja Mortician asun... Hei muuten, uusia asuja on tullut Panfun kuvastoon! Ne ovat Ritari ajan asuja! Vaude! Juu, ja sitten varmaankin jo huomasitte ulkoasun vaihtuneen. Mitäs pidätte uudesta yläkuvasta? ( vaikka se onkin aika pieni? ) Sorry kun nyt kelaan asiat näin nopeesti, en oikein ole kirjoitus tuulella... Heippa, lukekaahan Sallun kortti!

3 kommenttia:

  1. Maikku monet on osallistunu mutta Panfun tiimi ei näytä niitä vastauksia. Minäkin oon osallistunu jo eilen

    VastaaPoista
  2. Jaa, no miks mun vastaukset näkyy selvästi???

    VastaaPoista
  3. Maikku,sun vastaukses näkyy vaan sulle ja panfu tiimille.Mäki oon osallistunu siihen.

    VastaaPoista