Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































perjantai 8. lokakuuta 2010

No vähän kaikenlaista...

Moi!

Eli meillähän siis on jo 14 lukijaa kasassa, mikä on musta hyvä saavutus siihen nähden, miten pitkään ollaan tätä vasta pidetty=) Uusimpaan kisaan vastasikin jo Perro, kiitos vastauksesta! Sitten Panfun blogiin on tullut kuvia joistakin blogeista, esim. HannahMontanan, MimiMousen, pandamasterin ja Nupun blogeista. Sori kun nyt kelaan asiat niin nopeasti, mutta mulla on paljon asiaa enkä viitsi tehdä ihan miljoona postausta!!! Mulla on myös uusi profiili kuvake, se on tällainen:

  
Mitäs tykkäättte? Mä oon aina pitänyt Woobeista, niin halusin sitten lemppari Woobyni profiili kuvakkeeseeni, joka siis on tuo oranssi        Wooby. Tiesittekös muuten, että mulla on ollut viime kulttiksesta asti musta väri pandassani. En tietenkään raaskinut vaihtaa sitä.... Olen unohtanut aika monena päivänä tehdä Taikamaista jäätimanttia, jonka aloitin vähän aikaa sitten, ja tänään sitten jatkoin sitä.                  
Joo, ja hei muutes, me siis ollaan vaihtamassa yläkuvaa, kertokaahan, millaiseksi sen tahtoisitte, ehdotelkaa. Me tehdään lopullinen päätös, mutta te silti voitte vaikuttaa siihen. Mä haluan ainakin siihen yläkuvaan PAALJON Woobyja!!! Huomasin muuten tänään, että kun heittää tallin hevosta vesi ilmapallolla, se nousee takajaloilleen.... Ainiin, tässä vielä kuva lempipaikastani Panfusta!!! Meidän blogiin muuten on tullut kysely lempipaikastanne Panfussa! Eli vastailkaa!                                                                                




- Maikku                                                                                                                                               

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti