Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































lauantai 2. lokakuuta 2010

Kivaa kulttis päivää, ja vähän muutakin!

Mooi!


Siis kulttis oli mahtava! Olen aina ihan JIPII kulttiksen jälkeen, älkää ihmetelkö;) Kertaan nyt nopeasti läpi mun eilisen ohjelman :

AAMU:

Tapasin Luna-loven ja keppispandan Panfussa, aioittiin leikkii Äiti Vauvaa, mutta Sallu ja Luna ei päässeetkään viidakon luolaan, että se siitä=) Mun piti mennä aika nopeasti, mutta ehdin sitä ennen ostaa VAIKKA MITÄ!!! Heh! Joo, tosissaan ostelin aaikas paljon=) Ostin vähän juttuja jokaisesta asusta, ja yhdistelin niitä! Esim. ostin punaisen takin, ja hommasin valkoisen paidan, jossa luki jotain samalla värillä kuin takki oli=) Molemmat oli eri asuista, mutta ne sopivat yhteen! Lisäsin siihen vielä mustat lenkkarit ja tähti korun, niin siitä tuli MAHTAVA! Sitten pidin tauon, ja tulin Panfuun seuraavan kerran vasta iltapäivällä.


ILTAPÄIVÄ:

Koska Sallu ei vieläkään päässyt viidakon luolaan, päätimme tehdä niin, että Sallu olisi teini ikäinen ja huolehtisi minusta. Halusin kuitenkin siskonkin, joten menin kaupunkiin ja huusin:

SE JOKA HALUAA MUN SISKOKSI, TULEE MUN MAJAAN!

Sinne tuli kolme pandaa, hohtaja, Batsu ja jokin aika monimutkainen nimi, alkoi aalla....Kaikki halusivat siskoikseni! Tahdoin kuitenkin vain yhden siskon, joten me päätettiin ratkaista asia (hohtajan ehdotus) Kivi Sakset Paperilla. Sitten kuitenkin joku alkoi puhua 4 BOOMISTA, ja silloin Batsu ja hohtaja lähtivät. En tiedä, mihin he menivät, mutta anteeksti kovasti siskot, jos nyt menitte boomilla selvittämään, kestä tulisi mun sisko....No, kumminkin sitten *siitä jonka nimeä en muista* tuli mun sisko, ja me kerettiin leikkiä hetki Sallun kanssa ennen kuin minun täytyi taas lähteä...


SIINÄ PÄIVÄN OHJELMA!

Joo, ja sitten ANTEEKSI KAMALASTI KUN EN EILEN KERTONUT ELLASTA JA MAXISTA (se "tarina sarja"....) VAIKKA LUPASIN!!!

No, jatkampa sitä nyt=) Tässä kuva Ellasta ja Maxista "Juhlatuulella, muistaakseni niiden suurien elokuva juhlien jälkeen....

< ---Juhlatuulella kuva



SORI IHAN HIRVEESTI, EN KERKEE KERTOO NYT TARINOITA, MUTTA KERRON MYÖHEMMIN! (Tällä kertaas LUPAUS PITÄÄ!!!)

Joo, ja Sallu, muistatko kun ihmettelit, miten minä olin saanut sellaisen "Sorry" pokaalin majaani ja sinä et? No, se johtui siitä, että sillä viikolla Panfussa sai kaikki kirjautuneet pokaalin=) Sä et ollut silloin vielä Panfussa, niin siitä johtui se!!!








- Maikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti