Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































maanantai 25. lokakuuta 2010

Vähän Lontoon kuulumisia

Hello!

Siis täällä on TOSI kivaa!! Olen lokoillut koko päivän!! Täällä on SIIS IHAN MAHTAVAA!! Mutta sitten muuta. Kävin juuri kiertelemässä ympäri Lontoota ja näin Picca Circussin. Se oli aika hieno. Ja mulle nyt ainakin on kivoja uutisia luvassa nimittäin kun kiersin ympäri Lontoota huomasin pandaloton. Ja menin tietysti pelaamaan ja laitoin ihan tavallisesti numerot lippuun ja annoin sen myyjälle. Samana päivänä minulle soitettiin että olin voittanut pääpotin pandalotossa. Pääpotin arvo oli tasan kymmenen tuhatta euroa!=) Eli aika paljon ja tilasin seuraavan lennon keskiviikoksi Espanjan pääkaupunkiin Madridiin. Eli reissu jatkuupitkään. Ja minulle jää aika paljon rahaa vielä eli käyn varmaan muittenkin maiden pääkaupungissa. Mutta nyt pitää mennä syömään ravintolaan. Haluatteko tietää miksi? Tapasin kierroksella erään hauskan pandan ja hän tarjosi illallista.(Hän on tyttö!) Ja suostuin kun hän on vielä Suomalainen. Mutta nyt pitää mennä! Heippä ja kirjoitan taas huomenna! Moikka moi!


Sallu

1 kommentti:

  1. Ja keskiviikkona tai torstaina tulee vähän mulle pitkä teksti...heh... Kun kerron vähän Espanjan historiasta. Ja tietty myös kuulmiset.

    VastaaPoista