Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Tänään jo kotimatkalla! + Voin puhua panfusa!

Moi! Nyt olen jo kotimatkalla! Mutta nyt laukussa on Maikullekkin tuliainen... Hän saa sen huomenna. Mutta tuon Nellin tänne suomeen ja esittelen Maikun ja Nellin huomenna toisilleen. Mutta olen jo tunnin päästä omassa kodissani! Ja Nellilläkin on hienoja uutisia koska hän voi jäädä tänne Suomeen ainkin pariksi viikoksi. Ja sehän on mahtavaa! Ja toivon että hänkin haluaisin kirjoittaa vähän blogiimme mutta en tiedä pystyykö hän sillä hän ei oikein hyvin osaa vielä puhua Suomea. Mutta Tänään näemme taas Maikun kanssa ja se on tosi kivaa!! Ja kuulin että panfussa olisi Halloween bileet! Aika hienot varmaan! Mutta toivottavasti kerkeän sinne!

Ja sitten olisi toinenkin tosi hieno juttu! Mä pystyn nyt puhumaan panfussa! Ja jos tapaatte vaikka mut tänään niin tulkaa ihmeessä mun kaa juttusille! Ja olen panfussa tänään klo 15.00 - 15.30 Eli tulkaa silloin mun kaa juttusille! Eipä muuta kun HEI HEI!!

2 kommenttia:

  1. Sallu, etkös sanonut aiemmin Nellin olevan suomalainen - niin miten se sitten muka ei osaa puhua vielä kunnolla suomea...?

    VastaaPoista