Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































perjantai 5. marraskuuta 2010

ERITTÄIN sekava päivä

Moiks!

Mun päiväni Panfussa oli aaaikas sekava, kerronkin koko päivän ohjelman vaikka heti paikalla=) Ensin siis kävin rannalla Bookwormin luona, ja Viidakon luolassa. Sitten pidin taukoa; ja menin seuraavan kerran Panfuun vasta iltapäivällä, jolloin bongasinkin kaupungissa tuttuja; Sallu! Ja pian huomasin myös itse anskumurun=) Tapaahan Panfussa näköjään myös kuuluisuuksia! Oottakaapas...vielä on....Ella, Max ja Kamaria näkemättäXD Pian Kaupunkiin ilmestyi myös Martsu, ja me mentiin mun majaan. Sinne tuli myös sahara10, kuka lie... ( kylläpäs mun majaan nyt on tapana tunkeutua ) Se hössötti jotain että "älkää kertoko sille että mä oon täällä" ja mä ja Martsu kysyttiin mitä se teki mun majassa. sahara vain heitti meitä limapalloilla, ja Martsu käski sen häipyä, mä olen kyllä suoraan sanottuna samaa mieltä Martsun kanssa; olen saanut jo ihan tarpeeksi limapalloja niskaani OMASSA MAJASSANI! Sallu rupes puollustaa saharaa, ja Martsu alkoi vissiin mököttää, kun taas sahara parkua hymiöillä, ja valitti ettei sillä ole ystäviä... Sallu sanoi, että me voidaan olla sen ystäviä, ja se pyysi meitä majaansa. Mä ja Sallu mentiin, mutta sahara lähti melkein heti; just... Sallu häippäs, ja mä seurasin perässä, mutta eksyinkin vahingossa Kaupunkiin takaisin. Palasin majaani, ja siellä oli Sallu ja Martsu. Sallu hössötti jotain kultapuvusta, ja lähti... Martsu taas kertoi, että oli aivan varma, ettei sahara10 ollut kutsunut häntä majaansa, eikä siksi ollut tullut sinne. Ja sitten se sanoi jotain että vihaa saharaa kun se kiusas sitä ja että Sallu ei enää haluu olla Martsun kaveri tai jotain... ÄÄH! Mä en tajuu koko hommasta hölkäsen pöläystä, toivottavasti Sallu ja Martsu kertoisi asian koulussa....


Sitten; mitäs tykkäätte tuosta Diaesityksestä, jonka lisäsin tuhon sivupalkkiin? Laitoin sen vaan ihan huvikseni... Juu, ja Sallu kirjoitti itsestään "Keitä me olemme" sivulle, menkääs katsomaan! No, eipäs oikein muuta, bye bye!

-Maikku

3 kommenttia:

  1. Mä sainoin että mä voin olla sun ystävä! En sanonut että ME voisimme olla ystäviäsi. Ja en puhunut mistään ihmeen kultapuvusta vaan puvusta minkä panen huomiselle kepposkierrokselle!

    VastaaPoista
  2. Jaa...No en ollut ihan ajan tasalla, tulin siihen just kesken keskustelun...

    VastaaPoista
  3. Voi että! Hahahahhaaa!!!! Että naurattaa! Siis Maikku meni ihan väärille raiteille! ´

    Mut miks Sallu rupesit puolustaa jotain ihme sahara10:ä???

    Se kuullostaa ihan siltä Saharan autiomaalta!
    Hahahhahahahahahahaaaa!!!!!

    VastaaPoista