Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































torstai 18. marraskuuta 2010

Talvi on tullut!

Heippa hei, pandat!


Tänään ( ainakin meillä päin ) on älytön lumisade, jatkunut kahdestatoista asti. Ulkona on älyttömän kylmä, olen erittäin iloinen ettei siellä tarvitse olla! Ja Martsu, tosi mahtavia kuvia olit kyllä muokannut=) Mukavia uusia hahmoja keksit myös. Voisin laittaa Pörrin sivulle esittelyt Pirristä ja Rillistä, eiks ne ollut niiden Pörrin kamujen nimet? Niin, ja innostuin itsekin muokkaamaan talvisen kuvan Pörristä; mitäs tykkäätte? Siinä sataa lunta, ja Pörrillä on uusi villapipo, jonka se osti Pörrilandian kaupasta. Olettekos muuten huomanneet, että Pörristä on tullut suositumpi; se kirjoittaa nyt enemmän blogiteksteihin. 


Oon kuuluita! 


Totta, Pörri=) Panfun blogiin muuten on tullut uusi testi; Millainen panda olet? Käykää testaamassa, itse olin  Science Panda, siis jonkinmoinen keksijä! Hehee! Lisäksi sinne tuli Pandan piirrustus ohje, tässä kuva, klikatkaa isommaksi. Ja uusia asujakin on Panfuun tullut,  Arabiasta. Siellä ei kai ole ihan näin kylmä keli?=) 


Mä oon Matkuttaja panta, eikun tiit Pölliäinen! Hihii! 


Sehän on kiva, Pörri! No, eipä oikein muuta, heips!


- Maikku ja Pörri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti