Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































perjantai 5. marraskuuta 2010

Panfussa tapahtuu

Heips, pandat!

Panfussa on... miten sen nyt sanoisi... tungosta. Minä tollo menin tottakai heti täysimmälle serverille; enkö muka ole jo oppinut... Nooh, ranta oli täynnä väkeä kun menin sinne, mutta onneksi sentään näin proffa Bookwormin, ettei tarvinnut vaihtaa serveriä. Hänen keksintönsä on mahtava! Telepandia... Nyt jokaisen pandan pään yllä näkyy, mitä hän tekee. Jos esimerkiksi olen kirjoittamassa chat ruutuun, pääni yläpuolelle ilmenstyy kirjoitus kuvake. Vautsi! Tänään muuten taso- ja yllätyskone toimivat, menkääs katsomaan=) Yllätyskoneesta putkahti ne aurinkoiset kukat, ja tasokone nosti minut 36 tasolle, jolla saa kultapuvun... Juust... Mun kulttis nimittäin loppui eilen, eikä mulla nyt siis ole kultapukua... Kamaria muutes kirjoitti eilen taas tietoiskun Panfun blogiin, nenäpäivästä! Pankaahan pandat tänään pellen-nenä nokkaan, tänäänhän vietetään nenäpäivää! Uusi kyselykin ilmestyi Panfun blogiin, menkääs vastaamaan, sillä "vastaamalla vaikuttaa"! XD Kuvassa Kamsun profiili kortti - mutta mun tietääkseni Panfussa ei edes ole tasoa "99". Ja jos se on Kamarialle, Ellalle ja Maxille suotu erikoisoikeus, niin mikseiväthän he saman tien päässeet tasolle 100? Joopa joo, sitä sopiikin ihmetellä... No, eipäs mulla oikeastaan muuta - heips!

- Maikku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti