Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































torstai 11. marraskuuta 2010

MÄ TULIN TAKAISIN!

Ihana tulla takas!

Siis aivan ihanaa kun sain tulla takas, Maikku ja Sallu! Siis olette aivan parhaita! Itken ihan ilosta! No mä kerron mitä tapahtui: No kun mä sillon kerran kirjoitin että ''Sallu tekee sen vapaa-ehtoisesti'' ( Siis sen Sallun tekemän Pörrin ). No sitten ymmärsin sen väärin. Panin kuitenkin loppuun että ''Ei tarvii huuta koulussa Maikku'', mutta se rupes jauhomaan asiaa koulussa ja sitten meni mun hermot. Sanoin: ''Jos et nyt lopeta niin en enää haluu kirjottaa blogiin''. Maikku sanoi sitten: ''Okei, okei''. Mutta viimeisen välitunnin lopussa Maikku sanoi että:''Oot... Sitten minä sanoin: ''Niin mikä? ''Oot meidän luokan toiseksi ärsyttävin tyttö''. Sitten sanoin että: Nyt riitti! En halua enää kirjoittaa siihen blogiin! Sitten juoksin luokkaan. No kun koulu loppui niin Sallu tuli naulakoni viereen ja sanoi minulle: ''Maikku poistaa sut sitten, koska et haluu olla enää blogissa''. No minä lähdin sitten kävelemään ulos bussi-pysäkille, odottamaan bussia. Panin bussissa Maikulle viestiä: Äläkää poistako mua vielä, koska haluun kirjoittaa vielä kerran. Sitten tuli että: Sä lopetit jo, päätös pitää. No sitten panin että: SELVÄ SITTEN, TURHA LUULO ETTÄ OON SUN KAA HUOMENNA KOULUSSA. Olin vähän surullinen. Mutta sitten soitin Sallulle ja sanoin: Haluun kirjoittaa vielä kerran. Sallu sanoi: Okei, Maikku poistaa sut aamulla. Olin vähemmän surullinen, mutta silti surullinen. Kirjoitin sen tekstin että ''Hyvästi''. En ollut yhteydessä Maikkuun ja Salluun eilen. Mutta illalla kävin blogissa ja kirjoitin kommentteihin ''Sallu on kivempi kun sinä Maikku!'' Mutta minua rupesi se sitten harmittamaan ja kirjoitin että: ''Anteeksi Maikku''.... Käykää lukemassa se ''Anteeksi'' tekstin kommenteista. No kirjoitin sitten: ''HALUUN TAKAS BLOGIIN'', jotain sellaista. Maikku vastasi että: Okei jos se Sallulle käy. Sitten, niin kuin huomasitte PÄÄSIN BLOGIIN! Olen hyvin iloinen, siis niin iloinen, ( niisk ). Kiitti Maikku ja Sallu!

- Martsu

P.S. Huomasitteko tekstin ''Hyvästi'' kommenteista on ennätys määrämme kommentteja, niitä on 11!

2 kommenttia:

  1. täs on varmaan riittävästi tekstiä vai? =)

    VastaaPoista
  2. Ai että! Mä oon seurannu tätä teidän draamaa, ja tulee ihan tippa linssiin mullekin. Ihanaa, kun ootte taas kavereita:) Hyviä jatkoja,
    toivoo (liikuttunut) Jadetar

    VastaaPoista