Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































lauantai 20. marraskuuta 2010

Kaikenlaista

Heips kaikki!


Tosi mahtavaa, kun ootte goSu nimiänne kertonut, pyytäkää mua siellä ihmeessä kamuks! Mun hahmo siis oli BloggerMaikku, mutta senhän te varmaankin jo tiesitte, kun sitä nyt oon hehkuttanut=) Mutta huomennapa Panfussa siis "iglu" avataan, vautsi! Harmi, kun en sitä pääse katsomaan - oon hienostellut enkä ole tahtonut liata tassujani! Tai ei, en vaan oo ehtinyt käydä säännöllisesti kahdessa virtuaalimaailmassa + kirjoitella myös blogiinkin... Että valitsin sitten go:n, enkä Panfussa oo käynyt. Tässä kuvat Pörristä syksyllä, viimeksi kun julkaisin talvi- kuvan. Mulla on valmiina kesä/kevät kuvakin, se sitten ensi kerralla. Mitäs tykkäätte tästä mun "kuvasarjasta"? Tänään meillä muutes leivottiin ensimmäiset piparit, se on aina yhtä kivaa=) Vastaleivotut piprut on hyvän makuisia!;) Nooh; eipäs oikein sen enempää asiaa; heippa!


-Maikku 

1 kommentti:

  1. Maikku, sun maine, siis blogin suhteen voi, niinku, no, en ny osaa selitää sitä, mut sä varmaan ymmärrät mitä mä ajattelen...

    VastaaPoista