Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Jää iglu!



Olin Panfussa. Menin viidakkoon Mannyn luo. hän käski minun hakea maa-uimalan uima-altaasta jäälohkareen. no minä menin hakemaan hänelle jäälohkareen ja vein sen Mannylle. Manny kertoi, että tassuni pitää lämmitä, ja tulen takaisin huomenna. TYLSÄÄ! Mutta mennään nyt toiseen juttuun; Tein taas ''paint'' ohjelmalla kuvan, arvaatkos mistä, Pörri?






Minutta!






Oikein Pörri! Saat kymmenen pistettä ja papukaija-merkin! (Se on meidän sanonta että kaikki oikein).






Jippii
Mitäs pidät? Tein tämän, koska Panfuun tulee lunta lähiviikkoina! =)
Tolella hieno! Kiitot Malttu!
Kiitos! Maikku ja Sallu, ei pahalla, mutta oon salannut tän salaisuuden jonka ''loin'' se muutama päivä sitten. Minusta tää on ikävä kertoa mutta en pysty pidättelemään, ja voi olla että pahoitatte mielenne. Kerroin Rebecalle (Minun eräs kaveri joka on ollu gosussa kaksikuukautta enemmän kun mä, eli siis olen ollu yli vuoden gosussa) että tekin ootte tullu gosuun ja luulen että Repsusta tuntui siltä että ärsyttää että tekin ootte tullu sinne (sori mut, mustakin tuntuu siltä pikkuisen) ja että olisin ''työntäny'' teidät sinne. Kirjoitin Repsulle tekstarin, mutta hän ei ole vielä vastannut. Tuntuu siltä että olisitte tunkeutuneet gosuun. Olen myös kateellinen, en haluaisi olla tyhmä mutta teillä on enemmän rahaa, saatte kumpikin ne ''Hermione'' asun, jonka mä haluaisin. Tiedätte että olen Potter-fani, olen ehkä enemmän kuin Maikku! Mutta mulla ei oo go:rahaa kuin 18: go:rahaa. Nyyh... Sori Maikku ja Sallu mutta en tiedä haluaisinko, että te ette olisi gosussa. Sori!
Tulullitta!
Martsu ja Pölli
P.S. Olen jopa kateellinen siitä että Sallu on gosussa Maikun bestis ja toisin päin. Mulla ei oo ollu bestistä koskaan! Se on ihan totta!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti