Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Vaikka mitä ja muutakin=)

Heippa hei ja hellurei! ( oli tarkoitus kuulostaa riimittelyltä= )

Eilisen karkki vai kepponen kierros oli maahtava, se yks etenkin, joka antoi kaikille viidelle ( mulle, Sallulle, Martsulle, Roosalle ja Roosan kaverille ) JOULUKALENTERIT! Vautsi, harmi kun pitää oottaa jouluun, ennen kuin saan avata sen... Panfun blogiin on tullut muuten Nuppu_ haastattelu ja erikoisreportaasi, käykää katsomassa=) Panfun blogissa ja muissakin blogeissa on tullut yllättävän paljon päivityksiä; sinä ainoana päivänä, kun en illalla ehtinyt katsoa blogeja läpiXD Hyvän haastattelun muuten teit, Martsu, vaikka meillä on tarkoitus ollut tehdä se eritavalla=) Klikkaa tästä linkistä, ja selaa vähän alaspäin, niin tiedät millä tyylillä me laitetaan haastattelut blogiin=) Toki saat tehdä haastattelusi kuten haluat, mutta laitoin vain vinkiksi=) Kysely muuten päättyi, "Tarinat" sivu sai yhden äänen, kokonaistuloksin 14%, "Kopioitavaa" myös yhden äänen ja 14%, ja voittajaksi selviytyi viidellä äänellä ja 71 prosentilla Etusivu! Kiitos osallistujille=) Katsokaas, millaisen kuvan oon joskus muokannut Martsulle malliksi=) Kivan keväinen, meillä ainakin lumet palas maahan... Kivaa, mä ainakin odotan jo innolla joulua=) Itse toivon lahjaksi kasan levyjä, leffoja ja kirjoja, sekä sen kauan odotetun mp3- soittimen... Eipäs mulla oikein muuta - heips!

-Maikku

2 kommenttia:

  1. Maikku mä tiiän että se oli silleen huono koska niinkuin itse sanoit että olen aloittelija! =)

    VastaaPoista
  2. Ei se ollut huono=) Sulla vaan on erillainen tapa haastattelun julkaisemisessa kuin mulla ja Sallulla, ja kuten sanoin, saat tehdä haastattelustasi IHAN sellaisen kuin haluat!

    VastaaPoista