Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































perjantai 19. marraskuuta 2010

Uutisia ja asiaa ( sekä pahoittelut )

Moiks! 


Tästä tulikin ( pitkästä otsikosta huolimatta ) vähän lyhyempi teksti, koneaika ei vaan riitä!=( Mutta siis asiaan: Max sai kylmän kylvyn Maauimalassa - hän lähti KUMIVENEELLÄ hakemaan jääpaloja altaasta, kun ei halunnut jäisiä tassuja... Hän tietenkin mäiskähti veteen, jääthän ovat raskaita, ja painoivat kumiveneen melkein upoksiin, ja Max "tipahti kyydistä". =) Ja pahoittelut siis siitä, ettei tällä viikolla nyt tulekaan Extra postausta kahdenkymmenen lukijan kunniaksi; Sallulle tulee vieraita viikonlopuksi, ja tänään kaikkea ei vain ehdi... Pitäisi siirtää mun ja Martsun koneilta kuvat Sallun koneelle, mennä sinne, ladata Sallun "Pörristä" ottamat kuvat hänen koneelleen jne. Liikaa hommaa yhdeksi illaksi! Viimeistään ensi viikonloppuna tulee, SEN LUPAAN! Ja 20 on jo oikeastaan ylittynyt; kiitos uusimmalle lukijallemme, Pandaellille! Sulla kävi oikeastaan tuuri; pääsit nyt viikon pandaksi!=)  Kuvassa muuten on goSupermodelin hahmoni, BloggerMaikku! 



6 kommenttia:

  1. Mun ukon nimi on Gosupermodelissa Tuikkuz1. Eihän haittaa jos matkin sun nimee Tuikkuz?

    VastaaPoista
  2. Sallu, nooh tota noinnnn ... Enhän mä sitä voi kieltääkkään, mut en mä nyt kovin ilonen ole, mutta miten vain ... :)

    VastaaPoista
  3. No laittaisin ny siihe viikon panda jutuu se ninkin se oli täs : http://pandaellinblogi-pandaelli.blogspot.com/
    Toivoo : Pandaelli

    VastaaPoista
  4. Ärsyttäää ku te ootte gosussa, siis aina!

    VastaaPoista
  5. Mun gosu ukon nimi on noora21.Ja mulla on uus lukija kuva

    VastaaPoista