Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































torstai 4. marraskuuta 2010

Palataampa nyt oikeaan elämään!

Hello!

Menin tänään panfuun ja rikastuin tänään! Sillä olen tehnyt Taikamaista jäätimnttia ja sain tänään20000 pandakolikkoa!=) Ja minulla on nytten 24533 pandakolikkoa!!! Rikas rikas... OLEN RIKAS!! Okei puhutaan nytten oikeastakin elämästä. Me menemme siis minä Maikku, Martsu ja yksi meidän kavereistä niin me menemme keppos kierrokselle! Mä pukeudun noidaksi ja Martsu vamppyyriksi ja Maikku moderni noidaksi. Mutta nytten pitää mennä! Heips!

-Sallu

P.S Karkki vai kepponen? Heh!

5 kommenttia:

  1. Se ei ole mikään "moderni noidaksi" vaan "moderniksi noidaksi". Se tarkoittaa, että asuni EI ole mikään vanhanajan näppylä naama, vaan oikeasti pelottava=)

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä tiedän että et pukeudu "ryppynaamaksi"! No eikös "moderni ja "moderniksi" oo sama asia?

    VastaaPoista
  3. Hei oli se sama oliko se moderni vai moderniksi, sillä ei sillä oo mun mielestä mitään välii...

    VastaaPoista
  4. Hei kuulkaas! Jos Sallu kirjoitti "moderni noidaksi"!!! Se on asian perusmuoto, mutta tässä tapauksessa se olisi pitänyt muuttaa "moderniksi noidaksi". Ootteks te nukkunut äikän tunnilla? =)

    VastaaPoista
  5. Nyt Maikku, älä viisastele! En oo nukkunu äikän tunnilla eikä varmasti Sallukaan! Ja sillä ei oo mitään väliä ei tarvii olla noin tarkka, ei haittaa jos pieni kirjoitus-virhe tulee!

    VastaaPoista