Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































torstai 18. marraskuuta 2010

Tyttökaveri Pörrillä!

Kirjoittelen taas Pörrin kanssa! Olen tehnyt uusia kuviakin! Eikö olekkin hauskaa?! No kun olin ulkona niin näin tälläisen kyltin;

















Pörri, onko tämä totta?!


Kyllä, totta tämä on. Pöllö-lantia on olematta. Tiellä atuu minun äiti ja iti, tekä minun veljeni ja titkoni. Olin tiellä eilen leikkimättä Pillin kantta. Me leikittiin piilotta.


Muutes, näin sinut, Pirrin ja jonkun toisen ystäväsi. Kuka hän on?


Talkoitatko Pelliä? Ei hän ole yttäväni.


Miksi ei?


No Pelli tulee aina totkemaan leikkini Pillin kantta. Titten vielä Pilli on ihattunut Pelliin! =(


Taidat olla mustasukkainen? ;)


En ole!


No minäpä näin tämän. Olet sinä kuvan perusteella mustasukkainen.


No luovutan! Olen VÄHÄN ihattunut Pilliin.
No miksi et ole kertonut sitä Pirrille?
No kuitenkaan hän ei leiki enää kanttani!
No minä autan sinua! Mennään heti!
Joo!
- Matsu ja Pörri

1 kommentti:

  1. Ööööh.... Toi kuva miss on Perri, Pirri ja Pörri....

    -Mikt mä oon viimenen?!

    No Pörri, Pirri ja Perri; nii epäonnistu.

    - Ei epäonnittunu!

    Okei Pörri ei epäonnistunu...

    - =)

    VastaaPoista