Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































maanantai 8. marraskuuta 2010

Pieniä ongelmia Panfussa?

Hello!

Oli pieniä ongelmia Panfussa. Niin kuin kerroin että teen ''Poikani on piraatti'' tehtävää. Kun menin Wanhaan satamaan ja tietysti painoin sitä moottorivenettä, niin ja menin sinne merirosvon saarelle. Yritin hyppiä kiveltä kivelle mutta Luna-love ei liikkunut ollenkaan. Sen jälkeen painoinoin sitä merirosvoa ja yhtäkkiä jouduin takasin Wanhaan satamaan. Kummallista! No sitten yritin uudelleen ja kävi samalla tavalla! Vaihdoin jopa serveriä mutta ei se tapahtui vaan uudelleen! En ymmärrä ollenkaan! Sanoin ajatuksissani että ''What''?! ( eli ''mitä'' niille jotka eivät tiedä ). En ollenkaan ymmärrä. Kertoisitteko mitä pitää tehdä, tai autaisitteko minua, koska oikeasti en tiedä mitä tehdä. HELP!
No mennäänpäs nyt muihin asioihin. Menin ''Tasokone-luolaan'' ja pääsin tasolle 23. Tiedän että kuulostan siltä että en ole tosissani mutta minä olen. Olen tasolla 23. Olen ollut panfussa vasta syyskuun lopusta asti panfussa. No olin haastattelemassa erästä pandaa nimeltä Lillinoora. Hän lähti kesken haastattelua kaupunkiin en tiedä miksi. No kone aikani loppui, kirjoittelen taas huomenna!

- Martsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti