Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Vähän kaikkea...

Moi!

Olin eilen halloween kieroksella, josta Sallu ja Maikku olivat kertoneet. Minulla oli päällä mustat housut ja toppatakki. Oli minulla myös peruukki ja kasvo maalaus. Maikku oli pelottava ja sitä ei mein annut tunnistaa Maikuksi. Kavimme viimeisenä sukulaisteni luona ja kysyimme että ''karkki vai kepponen'', no heillä ei ollut karkkia jotenka kysyimme kepposen. ''Mitkä neljä kuningasta elävät ikuisesti? He vastasivat sitten että korttipakan kuninkaat. Ja ajatella se meni OIKEIN! He olivat ensimmäisiä jotka arvasivat kepposen! Mutta hassua oli se että he eivät tunnistaneet minua! Kierroksen loputtua menin Maikun kanssa Sallulle ja jaoimme saamaamme karkit, koska meillä oli yhteinen pussukkka. Minä ja Maikku sitten lähdettiin Sallulta. Oli aika pimeää ja pelottavaa jo 7:mältä illalla, kyllä talvi tulee nopsaan! No jopas kello on paljon on nyt lopettettava. Panfusta en nyt kerro mitään koska rn kerennyt olla siellä kun jotain 5 minuuttia. Mukavaa illan jatkoa teille lukijat!

-Martsu

3 kommenttia:

  1. Vähän kirjoitus virheitä koska piti kirjoittaa kiireellä!

    VastaaPoista
  2. Oli varmaan kiva kierros. :D Mä en oo koskaan käyny halloween kierroksel, en vaa yksinkertasesti osaa. En tarkota sillee et en osais, vaan kun musta se ei vaan sovi Suomeen, enemminki johki Jenkkeihi. Virpomas kävin kyl viel viime vuon, mut en enäää ku oon jo kutosel. ;D

    VastaaPoista