Tervetuloa Maikun, Sallun ja Martsun blogiin! Täältä löydät kuvia, kopioitavaa, ohjeita, kisoja, tarinoita ja paljon muuta! Jos pidät blogistamme, liity lukijaksi! Muistaisithan kommentoida? Yläkuva on Maikun tekemä=)

-Maikku, Sallu ja Martsu























































































torstai 11. marraskuuta 2010

Iltaa odotellessa...

Olen taas koneella!

Luitteko sen mun edellisen blogitekstin ( eli tuossa alhaalla )?! Eikö olekkin jotenkin hassua että olen ollut poissa vain vuorokauden?Miksi ei ole keksitty aika-konetta millä voisi matkustaa maapallon synnyn ja tulevaisuuden väliä? Siinäpä on teille pohdiskeltavaa. No tein eilen ''Poikani on piraatti'' tehtävän ja olin aika torvelo, nimittäin valitsin sen aarteen ( olinpa tyhmä ). No mitä mieltä olitte siitä lyhtykulkueesta, minua se ei innostanut, koska vaikka Kamaria sanoi että se on tosi kiva yllätys niin sanoisin Kamarialle: tylsää! Siis joku ihmeen tuli, siis todella tylsää, odotin jotain hauskempaa, mutta jokin ihmeen tuli, aaaaaarrrrrrr! On ollut mukavaa, siis tänä päivänä. Kirjoitan nyt aika vähän koska olen jo kirjoittanut tänä päivänä ja en tiedä mitä tekisin koneella. Olen ollut 2 tuntia ja 30 minuuttia ulkona kaverini kanssa. No taidankin lopettaa, koska en keksi mitä kirjoittaa.

- Martsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti